Praktische gegevens weekend


D.V. 13 oktober begint de conferentie met de opbouw van het conferentieterrein. Vanaf 9.00 uur hebben we zo'n 25 personen nodig om alles klaar te zetten/maken. Kun je die dag vrij nemen, of ben je in de gelegenheid om te komen: graag een e-mail naar Henk Maasland (conferenties@heartcry.nl), hier zijn we erg blij mee. Zonder jullie hulp gaat het echt niet lukken! Voor deze vrijwilligers is het mogelijk op donderdag al te komen en (gratis) de nacht door te brengen op het oord. Graag wel opgeven! Er zal te "Kroeze Danne" op vrijdag om 14.00 uur een gebedssamenkomst gehouden worden ter voorbereiding op de conferentie. De conferentie begint officieel op D.V. vrijdag 13 oktober om 20.00 uur in de grote zaal! Je kunt je deze dag vanaf 15.00 uur inchecken. Hier zullen mensen aanwezig zijn, die jullie aanwijzingen geven over de plaats van overnachten. Hierboven vind je het programma met alle bijeenkomsten. Het is een intensief programma; de bijeenkomsten hoef je niet persé allemaal bij te wonen. Zondagavond eindigt de conferentie officieel, zodat je maandagmorgen weer huiswaarts kunt keren. 

Tijdens deze conferentie zijn er verschillende manieren van overnachten. Je kunt er dus zelf voor kiezen wat je het fijnste vindt. De weekendtarieven zijn gebaseerd op de verschillende manieren van vernachten. De tarieven zijn inclusief ontbijt/lunch/diner/koffie/koek/etc.  Door middel van de automatische inschrijving via internet geef je duidelijk aan op welke manier je wilt overnachten: 

(Door gestegen kosten zagen wij ons genoodzaakt de prijzen iets te verhogen)

a. Wanneer je wilt slapen in een chalet (voor gezinnen): 
** 10 Chalets voor minimaal 6 personen, waaronder minstens 1 gezin met kinderen. Er zijn 7 slaapplaatsen in deze chalets (2x1 persoons boxspring, 2 stapelbedden, 1 bed in de woonkamer).
** 2 Chalets voor minimaal 8 personen, waaronder minstens 1 gezin met kinderen. Er zijn 9 slaapplaatsen in deze chalets (2x1 persoons boxspring, 2 stapelbedden, 1 bed in de woonkamer en een slaapbank voor 2 personen in de woonkamer).
** 7 Chalets voor minimaal 8 personen, waaronder minstens 1 gezin met kinderen. Er zijn 10 slaapplaatsen in deze chalets (2x1 persoons boxspring, 2 stapelbedden, 1 stapelbed en een 2x1 persoons boxspring in de woonkamer).

Meer personen inschrijven mag altijd en kan goed. Dan moeten daar wel zelf spullen voor meegenomen worden.
W
orden bij opgave minder personen opgegeven, dan wordt de inschrijving niet geaccepteerd.
Bij inschrijving ziet u vanzelf welke chalets (nog) beschikbaar zijn.
E
r zijn kussens en dekbedden aanwezig. Neem wel zelf kussenslopen, onderlakens en dekbedovertrekken mee.

Volwassenen (vanaf 18 jaar ) 87,50 euro 
Tieners (12-17 jaar) 52,50 euro 
Kinderen (6-11 jaar/basisschool) 37,50 euro 
Kinderen onder de 6 jaar mogen gratis mee! 

b. Wanneer je wilt slapen op een 4 (Wilg) of standaard 6-persoons (Els) slaapkamer (voor gezinnen) of een tien/ twaalf-persoons (Wilg of Els) slaapzaal (voor jongeren/oudere alleenstaanden): 
** De 6-pers. kamers voor de gezinnen bevatten 2x1-pers.boxspring + 2 stapelbedden (gebouw Els). Er zijn dekbedden en kussens aanwezig. Neem zelf onderlaken, kussensloop en dekbedhoes (of slaapzak) mee. 
** Als het gaat om een 6-persoonsslaapkamer, dan moeten zich daar minimaal 5 personen voor opgeven, zodat alle ruimte zoveel mogelijk benut wordt. Nog liever zien we dat alle bedden bezet zijn. Ben je met minder personen, dan zul je mensen erbij moeten zoeken of voor een andere manier van overnachten moeten kiezen. 
** We hebben twee 12-persoonszalen in gebouw Els. Hiervoor hoef je geen dekbed of kussen mee te nemen (dit mag natuurlijk wel als je dat wenselijk vindt). 
==> In Wilg: minimaal 3, max. 4 (gezin) 
==> In Els: minimaal 5, max. 6 (gezin) 
==> In Eik: minimaal 5, max. 6 (gezin)
Volwassenen (vanaf 18 jaar) 70 euro 
Tieners (12 - 17 jaar) 40 euro 
Kinderen (6 - 11 jaar/ basisschool) 27,50 euro 
Kinderen onder de 6 jaar mogen gratis mee!


c. Wanneer je wilt slapen in een luxe 6-pers.kamer (Eik, met eigen douche en toilet): 
** De 6-pers. kamers voor de gezinnen bevatten 2x1-pers.boxspring + 2 stapelbedden. Er zijn dekbedden en kussens aanwezig. Neem zelf onderlaken, kussensloop en dekbedhoes (of slaapzak) mee. 
** Als het gaat om een 6-persoonsslaapkamer, dan moeten zich daar minimaal 5 personen voor opgeven, zodat alle ruimte zoveel mogelijk benut wordt. Nog liever zien we dat alle bedden bezet zijn. Ben je met minder personen, dan zul je mensen erbij moeten zoeken of voor een andere manier van overnachten moeten kiezen. 
==> In Iep: minimaal 2, max. 3 (waarvan dan 1 kind) 
==> In Eik: minimaal 5, max. 6 (gezin) 
Volwassenen (vanaf 18 jaar) 80 euro 
Tieners (12-17 jaar) 47,50 euro 
Kinderen (6 - 11 jaar/ basisschool) 32,50 euro 
Kinderen onder de 6 jaar mogen gratis mee! 

d. Wanneer je wilt slapen in een eigen tent, camper of caravan (kamperen), of in een 10-pers. slaaptent (voor jongeren): 
**Je zorgt zelf voor matrassen en/of luchtbedden en beddengoed, kortom voor al je spullen, behalve het eten/drinken/koffie/koek etc. 
**De plek wordt zelf gekozen op het gezinsterrein, dit wordt niet van te voren door de organisatie geregeld, dat regelt zich t.z.t. vanzelf. 
**Voor jongens en meisjes worden er aparte slaapvelden toegewezen, aangezien wij er verantwoordelijk voor zijn dat zij gescheiden slapen. 
Volwassenen (vanaf 18 jaar) 50 euro 
Tieners (12 t/m 17 jaar) 32,50 euro 
Kinderen (6 t/m 11 jaar/ basisschool) 22,50 euro 
Kinderen onder de 6 jaar mogen gratis mee! 

e. Het is ook mogelijk om een overnachting in een hotel te boeken. 
Bijvoorbeeld: "Het Wapen van Delden" (telefoon: 074-3761355). Dit hotel bevindt zich op steenworp afstand van de "De Kroeze Danne". Vroegtijdige boeking is dan wel nodig, omdat de hotels snel vol zijn. Deze overnachtingen moet je wel zelf regelen. Je kunt jezelf bij het inschrijven aanmelden als een daggast.

f. Niet overnachten op Kroeze Danne - aanmelden als daggast
Er zijn allerlei mogelijkheden/combinaties. Misschien wil je alleen de zaterdag en zondag komen o.i.d. De kosten hiervan vind je allemaal wanneer je je keuze duidelijk maakt op het inschrijfformulier. Wanneer je het programma wilt bijwonen als daggast, betaal je als volwassene €15,00, als jongere €10,50 en als kind €8,50 per dag. Dit bedrag is inclusief eten en drinken. 

Inschrijven (lees dit goed door!) 
De inschrijving is op dit moment gesloten. Zorg dat jullie er op tijd bij zijn, want we verwachten dat de conferentie binnen korte tijd volgeboekt is. Na deze data is er geen mogelijkheid meer voor opgave/deelname. De aangegeven velden kun je gewoon op volgorde invullen. Wees er snel bij, aangezien er een beperkte inschrijfperiode zal zijn! Ook stoppen we de gezinsopgaven bij een van te voren vastgesteld aantal kinderen. Dit om de oppas/programma’s goed te kunnen laten verlopen. 

**Zorg dat je je e-mailadres goed invult, dit voorkomt een hoop onduidelijkheid. 
**Alle inschrijvingen gaan via de bewuste link. Het is niet mogelijk dat de opgave via de beheerder van de Kroeze Danne gaat, ook niet als de conferentie officieel vol zit. 
**We vertrouwen erop dat een ieder die daadwerkelijk deelneemt aan de conferentie, zich langs de officiële weg inschrijft en niet 'zomaar' deelneemt.Laten we ook hierin onze verantwoordelijkheid verstaan. 
**Daggasten moeten zich ook inschrijven. Ook voor hen moeten wij aan de beheerder van de Kroeze Danne een bepaald bedrag afdragen. 
**Wanneer je meerdere personen (geen gezin) wilt opgeven mag je dit niet doen onder ‘gezin’. Zorg dat je voor ieder op te geven persoon alle gegevens bij de hand hebt (naam/adres en ook mailadres). Je moet deze dan nl. één voor één invoeren. Incorrecte opgaven worden door ons verwijderd. 
**Na opgave ontvang je per mail een bevestiging van opgave. Wanneer dit niet het geval is, stuur dan een mailtje om te checken of je er daadwerkelijk in staat! 
**Bij inschrijving wordt door de inschrijver zelf een corveetaak/meerdere corveetaken (bij gezinsopgave met bijv. oudere kinderen of combinatieopgave van meerdere gezinnen) gekozen. Dit wordt duidelijk bij inschrijving vermeld. 

LET OP: Bij een gezinsopgave wordt 1 ouder verplicht te kiezen voor een taak bij de oppas of het kinderprogramma. We rekenen op jullie begrip hiervoor. 
**Als je onverhoopt, na opgave, toch niet kunt komen, vragen wij je dringend je per e-mail af te melden. Dan kunnen wij de vrijgekomen ruimte weer -tijdig- aanbieden aan anderen. Kosten van annulering zijn 10 euro. 

Handig om te weten 
**Met elkaar organiseren we baby- en peuteropvang, kinder- en jeugdprogramma's! Vind je het leuk hieraan mee te werken? Geef je dan op! Zoals al eerder gezegd zouden we het zeer op prijs stellen wanneer er een aantal personen op de vrijdag van de conferentie zich inzet ons te helpen het conferentiecentrum 'conferentie-klaar' te maken. Dit blijkt altijd weer een grote klus. Tevens kun je dan de gebedssamenkomsten bijwonen, zodat we met elkaar het weekend biddend kunnen voorbereiden. Ook voor de maandag na de conferentie komen we vaak handen tekort. Ben je bereid om ons te helpen, mail dit dan naar ons. Hulp van mensen buiten de organisatie is voor ons onmisbaar! Heb je vragen en/of wil je ons helpen, dan kan je mailen of bellen naar Henk Maasland.
**Honden mogen alleen op de camping verblijven, aangelijnd, en buiten het terrein uitgelaten worden. In verder alle accommodaties (uitgezonderd 3 chalets) zijn honden verboden.  

Activiteitenkalender

Webshop

De Godvrezende man
Hoe kan ik God vinden?
Onweerstaanbaar voor God
De man die God geloofde

Nieuws

Op de hoogte blijven van HeartCry?
Schrijf u nu in voor onze nieuwsbrief.