Praktische informatie

Herlevingsconferentie 17-20 mei 2024

Thema:
Kracht van omhoog

Hoofdspreker:
Alistair Begg

Locatie:
Conferentiecentrum "Kroeze Danne" te Ambt Delden

Inschrijven is mogelijk vanaf D.V. donderdag 21 maart (20.00 uur) t/m donderdag 4 april. Er is een extra inschrijfdag (alleen voor jongeren/volwassenen) op vrijdag 3 mei 2024

Het inschrijfsysteem is sinds vorige jaar nieuw en onlangs geoptimaliseerd. Het kan dus nog steeds iets anders gaan dan jullie gewend zijn. Inschrijven kun je doen door naar de website www.heartcryconferentie.nl te gaan.

Inschrijfproces
** De aangegeven velden kun je gewoon op volgorde invullen. Wees er snel bij, aangezien er een beperkte inschrijfperiode zal zijn!
**Zorg dat je je e-mailadres goed invult, dit voorkomt een hoop onduidelijkheid.
**Alle inschrijvingen gaan via de bewuste link. Het is niet mogelijk dat de opgave via de beheerder van de Kroeze Danne gaat, ook niet als de conferentie officieel vol zit.
**We vertrouwen erop dat een ieder die daadwerkelijk deelneemt aan de conferentie, zich langs de officiële weg inschrijft en niet 'zomaar' deelneemt. Laten we ook hierin onze verantwoordelijkheid verstaan.
**Na opgave ontvang je per mail een bevestiging van opgave. Wanneer dit niet het geval is, stuur dan een mailtje om te checken of je er daadwerkelijk in staat!
**Door te betalen wordt de inschrijving definitief.

Corvee-taak en kinderprogramma
**Bij inschrijving wordt door de inschrijver zelf een corveetaak/meerdere corveetaken (bij gezinsopgave met bijv. oudere kinderen of combinatieopgave van meerdere gezinnen) gekozen. Dit wordt duidelijk bij inschrijving vermeld. Van ouders wordt verwacht dat ze een taak kiezen bij het kinderprogramma/de oppas.
** We attenderen u op onze reservelijst: als u niet meer in kunt schrijven voor accommodatie, mail dan s.v.p. DIRECT naar conferenties@heartcry.nl Op volgorde van binnenkomst wordt deze opgesteld.

Annulering
**Als je onverhoopt, na opgave, toch niet kunt komen, vragen wij je dringend je per e-mail af te melden. Dan kunnen wij de vrijgekomen ruimte weer - tijdig - aanbieden aan anderen. Kosten van annulering zijn 10 euro.

Handig om te weten/een handje aan mee te helpen…
D.V. vrijdag 17 mei begint de conferentie met de opbouw van het conferentieterrein. Vanaf 9.00 uur hebben we zo'n 25 personen nodig om alles klaar te zetten/maken. Kun je die dag vrij nemen, of ben je in de gelegenheid om te komen: graag een e-mail naar Henk Maasland (conferenties@heartcry.nl), hier zijn we erg blij mee. Zonder jullie hulp gaat het echt niet lukken!

Voor deze vrijwilligers is het mogelijk op donderdag al te komen en (gratis) de nacht door te brengen op het oord. Graag wel opgeven!

De conferentie begint officieel op D.V. vrijdag 17 mei om 20.00 uur in de grote zaal! Je kunt je deze dag vanaf 15.00 uur inchecken. Hier zullen mensen aanwezig zijn, die jullie aanwijzingen geven over de plaats van overnachten. Het is een intensief programma; de bijeenkomsten hoef je niet persé allemaal bij te wonen.

**Honden mogen alleen aangelijnd op de camping verblijven en buiten het terrein uitgelaten worden. In verder alle accommodaties en gebouwen zijn honden verboden. 

Meer informatie
Heb je vragen over de inschrijvingen, dan kun je mailen of bellen naar Lia Eskes of Anja Maasland, conferenties@heartcry.nl, telefoon: 06-29179181 (tussen 19.30-21.00 uur).

Heb je andere praktische vragen, dan kun je mailen of bellen naar Henk Maasland, henkmaasland@solcon.nl, telefoon: 06-29179181 (tussen 19.30-21.00)

Over het inhoudelijke programma kun je mailen naar Arjan Baan, a.baan@solcon.nl, telefoon: 06-51706202 (bij dringende vragen).

Prijslijst en mogelijkheden voor overnachting
Tijdens deze conferentie zijn er verschillende manieren van overnachten. Je kunt er dus zelf voor kiezen wat je het fijnste vindt. De weekendtarieven zijn gebaseerd op de verschillende manieren van overnachten. De tarieven zijn inclusief ontbijt/lunch/diner/koffie/koek/etc. 

a. Wanneer je wilt slapen in een chalet (voor gezinnen):

**Chalets voor minimaal 7 personen, waaronder minstens 1 gezin met kinderen. Er zijn 9 slaapplaatsen in deze chalets (2x1 persoons boxspring, 2 stapelbedden, 1 bed in de woonkamer en een slaapbank voor 2 personen in de woonkamer).

**Chalets voor minimaal 9 personen, waaronder minstens 1 gezin met kinderen. Er zijn 10 slaapplaatsen in deze chalets (2x1 persoons boxspring, 2 stapelbedden, 1 stapelbed in de woonkamer en een slaapbank voor 2 personen in de woonkamer).

**Chalets voor minimaal 5 personen, waaronder minstens 1 gezin met kinderen. Er zijn 6 slaapplaatsen in deze chalets (3x2 persoons boxspring)

- Meer personen inschrijven mag altijd en kan goed. Dan moeten daar wel zelf spullen voor meegenomen worden.
- Worden bij opgave minder personen opgegeven, dan wordt de inschrijving niet geaccepteerd.
- Bij inschrijving ziet u vanzelf welke chalets (nog) beschikbaar zijn.
- Er zijn kussens en dekbedden aanwezig. Neem wel zelf kussenslopen, onderlakens en dekbedovertrekken mee.

b. Wanneer je wilt slapen in een luxe 6-pers.kamer (Eik, met eigen douche en toilet):

** De 6-pers. kamers zijn bedoeld voor min 5 personen waaronder min 1 gezin met kinderen ze bevatten 2x1-pers.boxspring + 2 stapelbedden. Er zijn dekbedden en kussens aanwezig. Neem zelf onderlaken, kussensloop en dekbedhoes (of slaapzak) mee.

** Als het gaat om een 6-persoonsslaapkamer, dan moeten zich daar minimaal 5 personen voor opgeven, zodat alle ruimte zoveel mogelijk benut wordt. Nog liever zien we dat alle bedden bezet zijn. Ben je met minder personen, dan zul je mensen erbij moeten zoeken of voor een andere manier van overnachten moeten kiezen.

c. Wanneer je wilt slapen op een 2-persoons (Iep), 4-persoons (Wilg) of 6-persoons (Els) slaapkamer (voor gezinnen) of een tien/twaalf-persoons (Els) slaapzaal (voor jongeren/oudere alleenstaanden):

** De 6-pers. kamers voor de gezinnen bevatten 2x1-pers.boxspring + 2 stapelbedden (gebouw Els). Er zijn dekbedden en kussens aanwezig. Neem zelf onderlaken, kussensloop en dekbedhoes (of slaapzak) mee.
**In de Iep staan twee 1-persoonsbedden. Het is niet mogelijk hier met 3 volwassenen te slapen. Een kinderwagen of campingbedje is wel mogelijk.

** Als het gaat om een 6-persoonsslaapkamer, dan moeten zich daar minimaal 5 personen voor opgeven, zodat alle ruimte zoveel mogelijk benut wordt. Nog liever zien we dat alle bedden bezet zijn. Ben je met minder personen, dan zul je mensen erbij moeten zoeken of voor een andere manier van overnachten moeten kiezen.

** We hebben twee 10-persoonszalen en één 14-persoonszaal in gebouw Els. Hiervoor hoef je geen dekbed of kussen mee te nemen (dit mag natuurlijk wel als je dat wenselijk vindt). Neem zelf onderlaken, kussensloop en dekbedhoes (of slaapzak) mee.

==> In Wilg: minimaal 3, max. 4 (gezin) (hierin staan 1 stapelbed en 2 eenpersoonsbedden)
==> In Els: minimaal 5, max. 6 (gezin)

d. Wanneer je wilt slapen in een eigen tent, camper of caravan (kamperen), of in een 8-pers. slaaptent (voor jongeren):

**Je zorgt zelf voor matrassen en/of luchtbedden en beddengoed, kortom voor al je spullen, behalve het eten/drinken/koffie/koek etc.
**De plek wordt zelf gekozen op het gezinsterrein, dit wordt niet van te voren door de organisatie geregeld, dat regelt zich t.z.t. vanzelf.
**Voor jongens en meisjes worden er aparte slaapvelden toegewezen, aangezien wij er verantwoordelijk voor zijn dat zij gescheiden slapen.

e. Het is ook mogelijk om een overnachting in een hotel te boeken.

Bijv: "Het Wapen van Delden" (telefoon: 074-3761355). Dit hotel bevindt zich op steenworp afstand van de "De Kroeze Danne". Vroegtijdige boeking is dan wel nodig, omdat de hotels snel vol zijn. Deze overnachtingen moet je wel zelf regelen. Je kunt jezelf bij het inschrijven aanmelden als een daggast.

f. Niet overnachten op Kroeze Danne - aanmelden als daggast.

Er zijn allerlei mogelijkheden/combinaties. Misschien wil je alleen de zaterdag of zondag komen.
De kosten hiervan vind je allemaal wanneer je je keuze duidelijk maakt op het inschrijfformulier. Het bedrag is inclusief eten en drinken.

Kinderen onder de 6 jaar mogen gratis mee!

371